Natalie Robinson
Natalie Robinson comes from the new Berlin school of house music, with a style mixing soul and 90s house. Her euphoric sets blend gospel, funk, soul, RnB and traditional Ghanaian music. In just a few years, she has established herself as a key figure on the Berlin house scene.