Akua
This American artist with Ghanaian roots is part of a new generation of artists reviving the rebellious spirit of techno in their sets. Inspired by the synthetic funk that revolutionised the Detroit and Chicago techno and house scenes, Akua's sound is minimalist: Pure techno with a healthy dose of soul.