Akua
Amerykanka z ghańskimi korzeniami należy do nowej generacji artystów, którzy ożywiają buntowniczego ducha techno w swoich setach. Rezultat? Techno z szorstkimi wykończeniami i dużą dozą feelingu. Rewolucyjny funk z kolebek techno i house'u - Detroit i Chicago - jest jednym z najważniejszych wpływów na ich minimalistyczne brzmienie.