Edvvin
Edvvin - warszawski DJ i producent - to jeden z tych dj-ów, którzy już dyktują warunki na polskiej sceny techno. W swoich energetycznych i chwytliwych setach łączy elementy tribal i hard groove techno, ale ze świeżym i innowacyjnym spojrzeniem na te klasyczne już dźwięki, które ostatnio przeżywają małe odrodzenie.