VNV Nation
Irlandczyk Ronan Harris jest twórcą VNV Nation - i jedynym stałym członkiem zespołu. Jego praca nad projektem, który od ponad trzech dekad wyznacza standardy w futurepopie, rozpoczęła się w 1990 r. Dzięki muzyce trance VNV (skrót od "Victory Not Vengance", ang. "zwycięstwo, nie zemsta") Nation trafił na niemieckie listy przebojów z 11 albumami, w tym docenionym krążkiem z Orkiestrą Filmową Babelsberg.