VNV Nation
Irishman Ronan Harris is the brain behind VNV Nation as well as the only permanent member of the group. His project was first launched in 1990, gradually laying the foundations for the pop of the future. VNV Nation (the three letters stand for ‘Victory Not Vengeance’) and its danceable trance has been a regular fixture in the German charts, with no less than eleven albums finding success there. His discography also includes an acclaimed collaboration with the Babelsberg film studio orchestra.