Stef Mendesidis
With releases on Klockworks, ARTS and R&S Records, Stef Mendesidis has caused a sensation around the world. His signature sound is a clever balance of distortion, groove and harmonic layers that crystallise in sets that couldn't be more energetic. 2025 marks his debut at the Stone Techno Festival. To say that this first appearance was eagerly awaited would be an understatement.