Rødhåd
An established figure in contemporary techno, DJ and producer Rødhåd's sets reflect the brutalism of his Berlin hometown and an expansive imagination. Dark beats meet science fiction soundscapes in his finely calibrated sets that perpetually push onward and upward past the outer limits of the dancefloor.