Ogazón
In recent years, Berlin-based DJ Ogazón has made a name for herself around the world. With unerring flair, she delivers stripped-down techno that is as hypnotic as it is percussive, with forays into dub. At the Stone Techno Festival 2025, she provides a captivating and euphoric soundscape for the audience.