Adriana Lopez b2b Dasha Rush
Colombian Adriana Lopez, a Barcelona-based techno purist, has been inspiring the scene for over two decades with exceptional atmospheres at every appearance. Dasha Rush combines the forces of the universe, her fascination with astrophysics and the latent yearnings of the human soul to create emotionally charged techno, complemented by visual explorations and performance art.