Dasha Rush
Russian DJ, producer and experimental sound artist Dasha Rush has made a name for herself with raw, merciless sets that get ravers sweating as they drift off into other dimensions. The punishing brutality of her sound is offset by her ability to decorate the intensity with a delicate, soaring touch.