Freddy K
Berlin-based DJ and producer Freddy K has been putting ravers into trance with his dynamic, fluid sets since the early 90s. His style of techno is fully immersive: A master of building from soft ecstatic sounds to hard pounding bacchanals tailor-made for the dancefloor.