Nastia
Founder of the Nechto label, Nastia is one of the most influential figures on the international techno scene. A fan of intense, raw and atmospheric sounds, she has made her mark far beyond her native Ukraine. At the Stone Techno Festival 2025, she transports the audience into her hypnotic world.