Annē b2b Sol Ortega
A native of Thessaloniki, where she spent her childhood, Annē began her musical career in 2012. Since then she has devoted herself body and soul to techno, working as both a DJ and producer. Originally from Buenos Aires, Sol Ortega is one of the few figures on the South American electro scene to have made a name for himself worldwide. Her sets, at the crossroads of house and techno, have made her a household name in her native Argentina.