Yanamaste
Yanamaste is an extraordinary personality. Irakli Danelia is capable of captivating audiences with his instantly recognisable soundscapes and infectious beats. Originally from Batumi, Georgia, Yanamaste began his musical odyssey at an early age, quickly finding his calling in techno.