Ben Klock
Berghain resident Ben Klock is one of the pillars of Berlin's techno scene, known for his legendary tracks that have influenced an entire generation of ravers. At the Stone Techno 2025 festival, he delivers one of his finely crafted sets, combining deep, rolling basslines with hypnotic grooves.