Jamie xx - Adidas Arena, ParisBen Klock
Rezident la Berghain, Ben Klock este unul dintre pilonii scenei techno din Berlin. Este cunoscut pentru piesele sale legendare, care au influențat o întreagă generație de ravers. La festivalul Stone Techno 2025, el oferă unul dintre seturile sale cizelate, combinând linii de bas profunde cu groove-uri hipnotice.