Ben Klock
Rezydent klubu Berghain, Ben Klock, jest bez wątpienia fundamentem berlińskiej sceny techno i znany jest ze swoich legendarnych kawałków, które wpłynęły na całe pokolenie raverów. Podczas Stone Techno Festival 2025 gra jeden ze swoich precyzyjnie dopracowanych setów.