Colin Benders
Holenderski artysta techno Colin Benders to prawdziwy artystyczny umysł i geniusz muzyki elektronicznej. Przez ostatnie siedem lat doskonalił instrument, który pozwala mu w pełni wykorzystać swój wyjątkowy dar - syntezator modularny, o czym możecie się przekonać na własne uszy...