Powrót do analogu18 min
Trend „going analog” sprawia, że młode pokolenie uzależnione od ekranów na nowo odkrywa przyjemność obcowania z czymś namacalnym i skłania słuchaczy do zamiany streamingu na winyle, kasety, płyty CD lub odtwarzacze MP3. W Tokio członkowie grupy „Open Reel Ensemble” do tworzenia futurystycznych dźwięków wykorzystują magnetofony szpulowe i taśmy magnetyczne. W Berlinie Lisa Simpson zamienia maszyny do szycia w instrumenty.