Adriana Lopez b2b Dasha Rush
Adriana Lopez - purystka stylu techno i ikona sceny electro z Bogoty - swoim nastrojowym brzmieniem inspiruje od ponad dwóch dekad. Dasha Rush łączy potężne siły natury, swoją pasję do astrofizyki i potęgę ludzkiej psychiki, tworząc emocjonalnie naładowane techno, uzupełnione sztuką wizualną i elementami performatywnymi.