Deetron b2b Tasha
Urodzony w Szwajcarii DJ i producent Deetron wywarł trwałe wrażenie na scenie muzyki elektronicznej dzięki swojemu wyjątkowemu połączeniu techno i house'u najwyższej klasy. Tasha jest kluczową postacią brytyjskiej sceny undergroundowej, znaną i cenioną za swoją serię imprez oraz wytwórnię Neighbourhood. Ich set podczas Stone Techno Festival 2025 przekracza wszelkie granice gatunków i odzwierciedla bogactwo kultury klubowej.