Natalie Robinson
Natalie Robinson należy do nowej berlińskiej szkoły house, której brzmienie emanuje soulem i klasycznym housem z lat 90. Jej euforyczne sety odzwierciedlają jej muzyczne korzenie od gospel przez funk i soul po R&B, a także tradycyjną muzykę ghańską i sprawiły, że w ciągu zaledwie kilku lat stała się jedną z najjaśniejszych gwiazd na niebie house'u nad Sprewą.