Psychowinyl: Denzel Curry13 min
Jeden z najbardziej radykalnych przedstawicieli amerykańskiego rapu odsłania inspiracje stojące za jego bezkompromisowym stylem. W winylowej kolekcji Denzela obok siebie stoją Wu-Tang Clan i Bad Brains, D’Angelo i Nirvana, 2Pac i Rage Against the Machine. Mieszanka gatunków, pokoleń i postaw, w której energia dźwięku nierozerwalnie łączy się z przekazem.