Viniloteca: Denzel Curry13 min
Între punk hardcore, soul și hip-hop, Denzel Curry este una dintre cele mai radicale figuri ale rapului american. În colecția sa de viniluri, Wu-Tang Clan stă alături de Bad Brains, D’Angelo se întâlnește cu Nirvana, iar 2Pac cu Rage Against the Machine. Un amestec de hip-hop, punk și soul, în care energia muzicii și atitudinea merg mână în mână. "Tracks" explorează influențele care modelează sunetul lui Curry și fac rapul său atât de exploziv.