Tracks: Record Box
Denzel Curry, one of the most radical figures in American rap, talks about his influences and his favourite records in his collection: the Wu-Tang Clan sits alongside Bad Brains, D’Angelo rubs shoulders with Nirvana, 2Pac and Rage Against the Machine.