Punk: 50 years of Rebellion31 min
Has the subversive and rebellious movement become too commercial? 50 years after the Sex Pistols burst onto the scene in Britain, what is left of the punk spirit? Twist talks to German artist Daniel Richter, Parisian designer Jeanne Friot and Georgian group Gerchi.