Ben Sims B2B Oscar Mulero
Ben Sims jest jednym z najbardziej utalentowanych DJ-ów i producentów na scenie techno. Przez 25 lat grania jego styl przesiąknął funkiem, groove i electro. Słynie z setów, podczas których miksuje jednocześnie na trzech, a nawet pięciu gramofonach. Nie mniej utalentowany jest jego partner w tym secie Oscar Mulero. Na początku lat 90. miał decydujący wpływ na ewolucję muzyki elektronicznej w Hiszpanii.