KiNK live
Bułgarski DJ i producent techno KiNK jest uwielbiany za swoje dynamiczne sety, podczas których obsługuje całą baterię syntezatorów i mikserów. Jego muzyka jest lekka i eksperymentalna: łączy house, techno i acid, gdzieniegdzie wstawiając jazzowe improwizacje.