KiNK live
Bulgarian DJ and techno producer KiNK is adored for his dynamic and spontaneous sets. Both playful and experimental, his sets brilliantly alternate house, techno and acid, peppered with jazzy improvisations. Electro sounds that evoke the characteristic frenzy of a rave.