D.Dan
Droga D.Dana do stania się stałym bywalcem berlińskich centrów techno, takich jak Berghain i RSO, jest jedną z tych typowych, romantycznych berlińskich opowieści: młody producent i DJ bez planu i koneksji w mgnieniu oka dociera do bel-étage świata techno. Jego brzmienie jest pełne energii, bezkompromisowo funkowe i bardzo hypnotyzujące.