Karambolage Polska - ZapiekankaI co teraz?
Wolf Biermann to niemiecki poeta i autor tekstów, urodzony w Hamburgu w 1936 r. w komunistycznej rodzinie. W 1953 r. zdecydował się przenieść na Wschód, gdzie stał się jednym z najbardziej zagorzałych krytyków reżimu. Dziennikarz Yves Kugelmann spotyka się z nim, by porozmawiać o idei niedokończonej demokracji.