Włosy w sztuceFotografując NRD
Fotografie z dawnego NRD wracają do galerii. Fotogorafowie opowiadają o swoich doświadczeniach, próbach pokazania prawdziwego życia w komunistycznych Niemczech i wiecznym unikaniu cenzury, strachu przed Stasi. Jaką rolę odgrywała fotografia w NRD?