Świątynie kultury
Szczecin, Dundee, Herford, Blaibach nie są najbardziej znanymi miastami w Europie. Jednak w ostatnich latach słychać o nich coraz częściej dzięki nowym siedzibom instytucji kulturalnych, które przyciągają odwiedzających z całego świata. Szczecin zbudował innowacyjną, odważną filharmonię, Dundee było w stanie wyjść z cienia Edynburga dzięki Muzeum V&A autorstwa Kengo Kumy, Herford w niemieckiej Wschodniej Westfalii ma swojego własnego Franka Gehry'ego, a Blaibach - małe miasteczko liczące zaledwie 2000 mieszkańców - wywołało światową sensację swoją radykalną salą koncertową autorstwa Petera Haimerla.