Mariusz Waras, grafficiarz
Grafficiarz Mariusz Waras może nigdy nie zostałby artystą tego pokroju, gdyby Polska nie weszła do Unii Europejskiej. Dziś, ten syn robotnika stoczniowego podróżuje po całym świecie, zdobiąc mury swoimi graffiti i patrząc przenikliwym wzrokiem na aktualne wydarzenia w Europie.