Poznaj Europę nad Dunajem
W lecie 2016 roku Emmanuel Ruben w dwa miesiące przejechał na rowerze wzdłuż całego Dunaju. W książce "Sur la route de Danube" („Na dunajskiej drodze”) opisuje 4 tysiące przejechanych kilometrów, od ujścia rzeki na granicy Ukrainy z Rumunią do jej źródeł w Niemczech.