Europejskie gwiazdy na wybiegu
Marka Etudes Studio stworzyła swój flagowy produkt - bluzę z 12 gwiazdami. Mimo iż unijny symbol widnieje tylko na niektórych kreacjach, z czasem stał się znakiem marki.