Kryzys demograficzny w Polsce
Z jednym z najniższych wskaźników urodzeń w Europie Polska przechodzi głęboki kryzys demograficzny. Tendencja ta zagraża wzrostowi gospodarczemu i ambicjom strategicznym kraju. W obliczu wielu przyczyn, takich jak trudności w pogodzeniu życia zawodowego z rodzinnym, kryzys mieszkaniowy czy niepewność ekonomiczna, rząd stawia na nową politykę rodzinną.