Czy Islandia dołączy do UE?
To kluczowy kraj dla bezpieczeństwa Arktyki, ale jego przyszłość jest niepewna. Czy wyspa pojawi się na celowniku Trumpa? W celu ochrony przed amerykańskimi naciskami, w rządzie wznowiono dyskusję o ewentualnym przystąpieniu do UE, choć Islandczycy zaciekle bronią swojej niepodległości.