Kampania wyborcza przed ogłoszonymi na12 kwietnia wyborami parlamentarnymi na Węgrzech weszła w decydującą fazę. Sondaże dają Viktorowi Orbánowi poważne powody do niepokoju, bo po raz pierwszy od przejęcia przez niego władzy 15 lat temu, opozycja ma w nich tak silną pozycję. Czy Péter Magyar, przywódca opozycyjnej partii TISZA, zdoła zakończyć jego rządy?