Ungaria: va rămâne Orbán la putere?
În Ungaria, în centrul atenției se află campania pentru alegerile parlamentare, care vor avea loc la mijlocul lunii aprilie. Deocamdată, potrivit sondajelor, prim-ministrul Viktor Orbán se află într-o poziție precară. Este prima dată când cel mai longeviv șef de guvern din EU își vede autoritatea pusă în pericol într-o asemenea măsură.