Influencerițele creștine cuceresc Internetul
Pe Instagram și TikTok, influencerițele creștine ultraconservatoare câștigă popularitate. Îmbină sfaturi de frumusețe cu mesaje care susțin supunerea femeilor față de bărbați, căsătoria exclusiv heterosexuală și ideea că avortul, sexul înainte de căsătorie și homosexualitatea sunt păcate.