ARTE Journal - Polska: kraj bez dzieci?Chrześcijańskie influencerki podbijają internet
W mediach społecznościowych, głównie na Instagramie i TikToku, coraz większą popularność zdobywają ultrakonserwatywne chrześcijańskie influencerki. Obok porad urodowych, głoszą „prawdy biblijne”, zgodnie z którymi kobiety są podległe mężczyznom, małżeństwa mogą być jedynie heteroseksualne, a aborcja, seks przedmałżeński i homoseksualizm są grzechami.