Thatcher odchodzi w '90 r., a Tony Blair poświęci dużo energii na poprawę wzajemnych relacji w 1997. Nadaremnie. Powrót Torysów w 2010 r. zgasi europejską iskrę, nieubłaganie kierując kraj ku Brexitowi.