Swobodny przepływ w Europie
Cztery swobody przepływu - ludzi, towarów, usług i kapitału - są jednym z filarów, na których opiera się Unia Europejska. W całej swojej historii Unia przełamała przeszkody, które ją ograniczały dzięki podpisaniu traktatu z Schengen w 1990 roku.