Salwador: więzienie niczym gułag26 min
15 marca 2025 roku Donald Trump nakazał ekstradycję 238 wenezuelskich więźniów do Salwadoru. Decyzja została zaskarżona w sądzie federalnym, co jednak nie przeszkodziło w umieszczeniu Wenezuelczyków w CECOT, więzieniu-gułagu.