Meksyk–USA: gdy pieniądze przestają płynąć25 min
„Remesas”, czyli pieniądze wysyłane przez Meksykanów pracujących w USA do rodzinnych wiosek, stanowiły nieocenione wsparcie dla lokalnej gospodarki. Wraz z zaostrzoną przez Donalda Trumpa polityką migracyjną i deportacją wielu pracowników — kurek z pieniędzmi został zakręcony. Biedne meksykańskie wioski muszą dziś odzyskać samodzielność i znaleźć nową ścieżkę rozwoju.