Syria: walka Druzów13 min
Druzowie, mniejszość religijna żyjąca w Libanie, Syrii i Izraelu, podczas wojny domowej w Syrii zachowywała neutralność. Teraz, po upadku reżimu Assada Druzowie, chcą wywalczyć swoje miejsce w nowej rzeczywistości.