Mexico-USA: When the Money Stops25 min
Since Donald Trump’s return to power, his administration has deported more than 100,000 Mexicans and continues to intimidate migrant workers in the USA, whether legal or illegal. With less money coming back to Mexico through family remittances, this is having a bad effect on the economy south of the border.