Norway: Svalbard's Russian Colony26 min
A little piece of Russia lies in NATO member Norway, on the northerly island of Svalbard. Two Russian villages have stood there for a century, two colonies, as Moscow calls them, for mining and research. We visit this Russian zone of influence at the end of the world.